Saturday 18 October 2014

WM&H Reclaimer- converted as Primaris Psyker


Cześć, tym razem najnowszy potworek z mojej kolekcji. Zapraszam do rzucenia okiem na moją konwersję i malowanie :)
Hi, this time I'll present the newest piece from my collection. I'm kind of proud from simplicity and look of both conversion and painting :)










Jeśli nie masz ochoty poznać technicznej strony samej konwersji, przescroluj post do napisu "Galeria".
If you don't want to know more technical details of the conversion itself, scroll down this post to "Gallery".


Podstawą do stworzenia tej konwersji była figurka "Reclaimer" frakcji Protektorat von Menoth z gry Warmachine&Hordes.
As a base for this mini I used "Reclaimer" figurine, from Protectorate of Menoth of Warmachine&Hordes game.




Dlaczego ona? Pokazuję i objaśniam:
Po pierwsze, potrzebowałem drugiego psionika do mojej armii. Za pierwszego będzie służył (tutaj bez zaskoczenia) stary Primaris Psyker od GW.
Zastanawiałem się więc nad drugim, przy czym nie chciałem używać figurki psykera z zestawu "Wyrdvane Psykers" gdyż przy bogato zdobionym primarisie ten drugi wyglądałby dość bidnie.
A po drugie, akurat ta figurka mi się spodobała. Jak tylko zobaczyłem tego gościa wiedziałem że to on będzie moim "Primaris Psyker 2" [szkoda tylko że nie wiedziałem ile czasu i nerwów pochłonie zdobycie jej :( ].

Why this one? Here is explanation:
Firstly, I needed a second psyker for my army. First one will be the old Imperial Guard's Primaris Psyker.
I was wandering about the second one, and I didn't want to use mini from "Wyrdvane Psykers" kit, as Primaris Psyker is mutch more detailed and the contrast would look terribly. Also, I didn't wanted to have any clones.
Secondly, I liked this mini :) When I saw it I immediately realized that this is the guy who will be my "Primaris Psyker 2".



Konwersja
Conversion

Niestety, jako że dość ciężko pracuje się z metalowymi figurkami, postanowiłem ograniczyć się do trzech detali:
Unfortunately, as working with metal minis is quite tough job, I decided to focus on 3 main details:

1. Aby nadać Reclaimerowi bardziej czterdziestkowy charakter, do wyciągniętej ręki przeszczepiony został pistolet gwardyjski. Wygląda jakby normalnie był stąd :D
1. To make my reclaimer look more 40k-like, I gave him laspistol from one poor guardsman. It suits him incredibly well :D
Oryginalna prawa dłoń:
Original right hand:

I figurka z pistoletem:
Laspistol incorporated:





2. Pochodnia psująca mi koncepcję figurki została zamieniona na imperialnego orzełka. Myślałem żeby nieco przedłużyć "drzewce", ale jako że byłby to najbardziej wystający, duży element figurki bałem się że klej i pin nie utrzymają go w miejscu. Postanowiłem więc zrobić z tego płonącego patyka coś w stylu "topora bojowego".
2. I substituted torch with imperial eagle. I thought to make a pole a bit longer, but I was afraid that the eagle will be most outstanding element of the mini, thus metal pin and glue will not hold it n place for too long. So I decided to make something similar to "battle axe".

Tak ręka wyglądała w oryginale: 
That's how hand looks in original mini:

"Topór" po przeróbce:
"Axe" fitted:

3. Ponieważ oryginalne połączenie nijak do siebie nie pasowało, postanowiłem więc przykleić rekę w odrobinę innej pozycji i dorobić przewód łączący kosturotopór ze zbiornikiem (akumulatorem?) na plecach z struny gitarowej w oplocie.
3. The original connection between his staff and mini was completely unmatched, so I also decided to glue arm in a bit different configuration and make hose connecting staff with tank (acumulator?) on his back from a guitar string.


Tutaj widać po zapodkładowaniu brak różnic w tworzywach, jak również początek malowania :)
After basecoating no differences in used materials can be visible, and the painting has begun :)







Galeria
Gallery

A tak prezentuje się gotowy* produkt :)
*jedyną rzeczą jakiej nie podjąłem się namalować były oczy- jeszcze brakuje mi takiego skila żeby nie wyglądały tragikomicznie :(

And that's how finished* mini presents :)
*the only thing I didn't paint were the eyes- at this moment I haven't got such skill :(





















Nie jestem do końca zadowolony z kostura. Oplot jest ok, ale metaliki którymi był malowany zlały się w jeden i dopiero w świetle dnia widać że to są inne kolory :/
I'm not quite satisfied from this staff. Handle is quite OK, but metallics with which it was painted became too similar in tones, and difference between colors can be seen only in daylight :/














No comments:

Post a Comment

I'm absolutely okay with linking to my pics or posts, as long as you provide the source. I pay close atention to copyrights, but if you find copyrighted material on this blog, write to me and I'll remove it ASAP.
Linkowanie moich zdjęć czy postów jest absolutnie okej, tak długo jak zostanie podane ich źródło. Zwracam baczną uwagę na prawa autorskie, ale jeśli zauważysz na tym blogu materiał chroniony, napisz do mnie a zdejmę go jak najszybciej.